niedziela, 17 grudnia 2017

Świąteczne zakupy! :)

Chyba dla większości książkoholików - święta to czas, gdzie nie żałujemy pieniędzy na książki! :D
Przynajmniej ja mam wtedy mniejsze wyrzuty sumienia :)

W poszukiwaniu prezentów dla najbliższych nie mogłam się powstrzymać, żeby nie kupić coś sama sobie i oczywiście bez jakiego prezentu nie mogłabym się obejść??? :) 
Oczywiste, że bez KSIĄŻEK - w końcu dzień bez książki jest dniem straconym! :)

Czym się mogę pochwalić? A mianowicie poniżej moje nowe "świeże" książki :):


























1. "Znajdź ją" - Lisa Gardner
2. "Światło, które utraciliśmy"- Jill Santopolo
3. "Człowiek nietoperz" - Jo Nesbo - Uwielbiam go! :)
4."Lokatorka" - JP Delaney

Czytaliście???
Pochwalcie się swoimi opiniami i doświadczeniami na ten temat! :)

Miłego i zaczytanego dnia!



6 komentarzy:

  1. Chętnie sprezentuje sobie tę książkę Nesbo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie przeczytałam, ale już polecam :) Nesbo jeszcze mnie nie zawiódł - mam nadzieję, że i tym razem tak będzie :)

      Usuń
  2. Czytalam Światlo i bardzo mi sie podobalo. Klat i warsztat pisarski byl swietny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :) Właśnie jestem po lekturze światła i polecam. Natomiast bardziej wciąga mnie thriller "Znajdź ją" - jest mega! :)

      Usuń
  3. Światło również mam w planach. Miłej lektury.:)

    OdpowiedzUsuń

"Marlene" Hanni Munzer

Ocena: 8/10 "Monachium, lipiec 1944 roku, Marlene Kalten, przyjaciółka Debory Berchinger, stoi w milczeniu przed zbomb...