wtorek, 4 lipca 2017

Wakacyjna lista książek do przeczytania :)

Wakacje już rozpoczęte, więc przyszedł czas, żeby wolne chwile przeznaczyć oczywiście na odpoczynek przy dobrej książce :) - każdy książkoholik tylko tak może się naprawdę zrelaksować :)


Moje propozycje, które zamierzam sprawnie "opanować" w najbliższym czasie:

1. Zacznijmy od tego, co polskie :) Jako pierwsze zdecydowałam się na...:

  Prokurator Paulina Świst


2. Prawdziwy kryminał?? jak TAK to tylko z Jo Nesbo (tak na marginesie jestem jego fanką! :) )

Tego jeszcze nie czytałam:

  Pragnienie Jo Nesbo 


3. A może coś mniej brutalnego? W takim przypadku stawiam na thriller autorstwa Charlotte Link.

Oszukana Charlotte Link


4. Hmm... Trochę pikanterii też nie zaszkodzi :D Skuszę się na :


 Boss Sierra Cartwright



5. Książek o takiej tematyce jeszcze nie miałam okazji wypróbować, więc trzeba koniecznie sprawdzić, a mianowicie:


 MMA Fighter. Walka VI Keeland


6. W poszukiwaniu motywacji, poluję również na książkę słynnego Brian'a Tracy :


Ty wybierasz cel, my pokazujemy Ci drogę Brian Tracy i Sebastian Kotow


7. Nie mogę zapomnieć również o pozycjach pozostawionych na mojej półce, planuje , żeby czas przyszedł na II część Uwikłanych Laurelin Paige ,( I Tom "Pokusa" przeczytane, polecam- o tej książce więcej będzie w następnych postach), a mianowicie:


 Uwikłani. Obsesja Laurelin Paige



Taki jest mój wstępny wakacyjny plan książkowy :) A może ktoś poleci lepsze pozycje??

Pozdrawiam! :)






2 komentarze:

"Marlene" Hanni Munzer

Ocena: 8/10 "Monachium, lipiec 1944 roku, Marlene Kalten, przyjaciółka Debory Berchinger, stoi w milczeniu przed zbomb...